tirsdag 31. mars 2009

31.03.09

så var jeg her igjen. Det har gått en stund siden sist jeg blogget, men jeg har hatt masse å gjøre for tiden. Tentamner og prøver i haugevis + lekser, teater, trening og litt tid til venner. Men nå er jeg altså tilbake med noen oppdateringer.

*13 mars var veldig kjekt. Jeg hadde bursdag og benyttet anledningen til å dra med meg vennegjengen ut på kino for å se "menn som hater kvinner". Har bare en ting å si om den: kjekk. her er en liten liste av gaver:
familie: penger, dollar, chicago bok, grå genser
frida: fris toalett-veske, et veldig søtt kort og en slikkepinne.
Maria: en DKNY perfyme.. mm
Marie og Margrete: penger

*Har funnet to nye kassemenner jeg går for. Sier ikke hvem og hvor, for da risikerer jeg at noen stjeler dem. :P misunnelig?

* fant ut at "australia" av yndlingsdirektoren Baz Lurhmann kommer ut 03.04 i stedenfor 04.03.. hvilket betyr at jeg får skaffet meg filmen dagen den kommer ut før jeg reiser!

* reisefeber. Jeg befinner meg i et annet kontinent om tre dager. (jeg er optimistisk og sier tre dager fordi jeg ikke rergner meg dagen i dag og heller ikke selve dagen jeg reiser.. dette betyr altså at først kommer onsdag, så torsdag, så fredag og da reiser jeg dagen etter) :D

Ingen kommentarer: