torsdag 2. april 2009

Fine sanger, irritert mamma og pakking

I dag har jeg ikke gjort annet enn å pakke kofferten til Lørdag, hørt fin musikk og håndtert en litt irritert mamma. Jeg har hørt mas om denne "The Climb" av miley i ukesvis av frida og margrete og husket for en gang skyld å sjekke den ut på youtube. Personlig er jeg ikke noe Miley-fan og hører slettes ikke på den type sanger, men denne er et unntak. Den er kanon fin! "Disney-fin" som jeg liker å kalle det. Disney har utrolig mange fine sanger, og dette er garantert en sang som hører hjemme i denne egenproduserte sjangeren! Definitivt verdt å høre et par ganger. Så tusen takk til frida og margrete som introduserte sangen til meg. ( for dere som lurer på mammas ittitasjon, var det bare pga litt for høyt volum på høytalerne mens hun skulle gi meg noen "pakke-råd" til USA)

når klokka nærmer seg åtte, skal jeg til Elise for å synkronisere min og fridas iPod-er i hennes mac. Hun har alltid så fine sanger, og dagens ungdommer er jo kjent som litt late, så vi orker ikke å laste ned alt selv. Men ikke skyld på oss. Skyld heller på samfunnet! Senere i kveld skal jeg og mumi (mamma) se Ungkaren 20 vs 40 på Tv. litt flaut å innrømme, men det er desverre realiteten/sannheten bak en vellykket kveld.

Ingen kommentarer: