torsdag 27. november 2008

En dag med Christine og Frida



Dette er meg og min besteveninne, Frida. Jeg kom til å tenke på alle de utrolig morsomme opplevelsene vi har hatt sammen siden 1997, og her skal jeg dele en av dem. Jeg kom på en episode som tok sted på kjøpesenteret, (kvadrat) for omtrent en måned siden. Synes det var litt morrsomt, så jeg har laget en liten tegneserie om handlingen, så det blir lettere for dere som leser å få med dere hva som egentlig hendte. Bare trykk på denne linken: http://img82.imageshack.us/img82/8529/titingjeghaterveddeg1of0.png
så kommer "tegneserien" opp.

4 kommentarer:

Slikkepinnelise sa...

hahaha! eg ler! va den faktisk te deg og?
Har lagt til linken på det nyeste innlegget mitt 4 u ;)
:*

Christine sa...

hehe. ja :P d va eg så sko ha an.. men eg blei så flau når personen i kassen spurte om eg ville ha d pakt inn :P hihi

Guro sa...

haha, nice tegneserie! likte de crazy-eyes på han bak disken :p

Christine sa...

hehe :P