tirsdag 25. november 2008

Ønskeliste



Da var snøen landet i Stavanger, og julepynten endelig kommet til sentrum. Det er ikke Desember enda, og jeg er veldig klar over det, men når man har en tante som begynner julehandelen i September, må man nesten begynne å skrive ned ønsker litt tidlig.
Dette er min ønskeliste:






1) Alle "Prison Break" sesongene. Har alltid hatt utrolig lyst å følge med på dette programmet, men det har krasjet med "24".




2) "tunikaen" fra iiS of Norway. du finner den på www.iisofnorway.com
(trykk på bildet, så blir det større)
3) Gavekort på kvadrat?


4) Nytt, hvitt, krepp - sengetøy ( eller hvitt silke sengetøy)




5) større seng! ( 1 1/2 størrelse er perfekt!)



6) et fadderbarn ( slapp av, det får jeg av mamma :-)



7) gavekort på kino?

8) penger så jeg kan dra til Chicago i April 2009 :D



9) perfyme - men det MÅ være "happy" Clinique


Jeg håper dette var til hjelp for de som er glad i meg. Jeg tenkte det ville være smart å skrive ned ønskelisten min her, så jeg slipper å gi den til så mange, samt julenissen! Skulle det være noe mer, så oppdaterer jeg listen etterhvert som jeg kommer på noe.

Ingen kommentarer: