onsdag 26. november 2008

Hvorfor er det alltid meg?



Idag er det akuratt en uke siden jeg ble syk. Det er så himla urettferdig at jeg blir syk hele tiden, mens bestevenninnen min, Frida..er syk en gang i året! Hva har jeg gjort for å fortjene dette? Blir jeg straffet? Og i såfall.. hvorfor det?
Det er jo ikke sånn at jeg springer ute i kulden i undertøyet for å bli syk, ( selv om jeg må innrømme å like sommerklærne litt ekstra), men alikevel bare skjer det.


Den siste uken har jeg bare vært hjemme på sofaen. Legene tror jeg kan ha kyssesyken, men resultatene fra blodprøven jeg tok i forje uke har enda ikke kommet. Det er utrolig kjedelig å vente på svar dag etter dag, men jeg får vel bare holde ut.

Er det foresten noen som vet om en god ansiktsrenser? :-)

2 kommentarer:

Slikkepinnelise sa...

stakars søte deg! <3 bli friiisk!:(

Christine sa...

ja.. tro meg: eg prøve :P