søndag 30. november 2008

Desember om 3 og en halv time

Om 3 og en halv time er det Desember! Gjett om jeg gleder meg. Snart er det juleball, fri fra skolen og julaften. Men jeg har et lite problem. denne tanken streifet meg idag: "SHIT! jeg skal jo kjøpe julegaver til hele gjengen, gjøre ferdig p.o.w ( noe du ikke vet hva er, med mindre du går på skolen min) og skrive ferdig litteraturoppgaven i engelsk!"
Hvorfor er jeg alltid i siste liten? Hvorfor kan jeg aldri være fornuftig og sette i gang med prosjekter måneder før deadlinen? Om noen har svaret, venligst ta kontakt.

Good news:
Jeg har funnet kjole til juleballet. Den er svart, i ekte silke fra Høyer, og rekker ned til knærne. Den minner litt om kjolen til venstre. Legger ut bilder av den virkelige kjolen når jeg har den hengende i skapet! Det eneste jeg mangler nå, er skoene.
for dere som enda ikke har sett "Quantum of Solace" GJØR DET!

Ingen kommentarer: