fredag 6. februar 2009

Fredag, ødelagte kaker, helg og fri fra jobb!

HOHO! :D Christine er i godt humør! Idag har jeg hele helgen forand meg, dagene er planlagt på forhånd, og på søndag har jeg fri fra jobben. Jeg kom hjem fra skolen idag kl. 2 helt ør i hode av r.l.e-crap som egentlig bare kommer inn ørene, blir i hjernen noen minutter for så å sige ut igjen. Uansett, jeg kommer hjem, og det første jeg hører er søstrene mine som springer på meg og maser om Madikken. Madikken er for dere som ikke vet det et svenskt barne-program som ble sendt på norske TV-er på 90 tallet. Min mamma og jeg kjøpte dvd-en med alle Madikken seriene til søstrene mine (og litt til meg) men på denne dvd-en har de dubbet Madikken på norsk!? wft?! hvorfor det? fatter ikke poenget med det. alle i norge forstår vel svensk? og ikke nok med det, men de har til og med endret navnet til den søte jenta som en gang het Madikken. Nå heter hun Marikken! med R!? navn forandrer seg da ikke selv om språket gjør det.. dette er bare helt teit. men men.. jeg får vel bare leve med det.

I kveld kl. 8 kommer jentene til meg. Frida skal bake kake :P haha, dette er egentlig ganske morsomt hvis du kjenner frida, for det er 90% sjanse for at hun roter den til. Margrete (som skrives uten H hvis noen hadde tenkt å rette på meg) skal lage muffins.. noe som også er ganske morrsomt. Sist gang margrete skulle lage muffins var de sammenklemte og harde; og de smakte gummi. Til slutt har vi Maria og Marie som er fornuftige nok til å jukse..den evige treenigheten mellom rema 1000, prix og statoil ligger jo bare 15 min unna. Vi har planer om å spise taco, ødelagte kaker og se "a call girl's diary" som kommer på tv hver fredag.

se hva jeg gjør for dere jenter, begir meg ut på dette evige prosjektet om å lage mat:



Til slutt har jeg en liten godbit til alle ateister:






EN SMULE OND CHRISTINE


Sorry, inlegget slutter ikke helt enda. Måtte bare få skrevet ned en morrsom hendelse som befant seg på denne tiden bare for en uke siden. Jeg har en Onkel som heter Karl-Dag ( men vi kaller ham bare K-man, så blir det lettere for meg å skrive fort).. Frida og jeg har en ganske sær sans for humor, og vi har en liten intern spøk om at jeg alltid skal hilse spesielt fra henne til K-man når jeg er på besøk. Frida protesterer selvfølgelig hver gang, ( selv om hun inderst inne synes det er litt morrsomt selv) mens jeg alltid hilser til K-man. Forje helg glemte Frida popsen sin hos meg ( pops er en pose fullt av "chrispy-ett-eller-annet" dekket med sjokolade), så jeg tok den med meg da jeg skulle overnatte hos K-man og min tante. Da jeg kom frem ga jeg han popsen og sa den var fra Frida.. deretter fikk jeg K-man til å sende melding til Frida og takke for popsen. Frida trodde det var jeg som svarte henne gang på gang, mens hun egentlig hadde en 5 sms lang samtale med onkelen min. :P senere fikk jeg en melding på min egen mobil hvor det stod: "du er en smule ond, Christine :P

4 kommentarer:

Slikkepinnelise sa...

så koselig! :)

Den moses greien va eid ;D

Christine sa...

mhm :)
hihi. ja eg syns den moses tok kaka :D jette sköy!

Martha Johanna sa...

hahah! MOSES!

Christine sa...

hehe