torsdag 19. februar 2009

Torsdag

Idag øver jeg til musikk prøven som jeg skal ha i morgen. Jeg leser 52 sider om "Rockens historie" og hører på 16 sanger som jeg må huske både artistnavnet på, låt-navnet og hvilken periode sangen er fra. Listen er ikke så vanskelig, det er for det meste sanger de fleste har hørt fra før av. Foreksempel så er Elvis, The Beatles, The rolling stones, the sex pistols, michael jackson, run dmc and aerosmith, madonna, a-ha og nirvana med på denne lista. Nå har jeg lært meg alle sangene, og nå skal jeg bare pugge en del andre ting som står på disse 52 sidene.. ikke det at det er noe særlig vanskelig, men jeg har litt problemer med å huske mange årstall. Typisk meg å begynne dagen før med å øve.. at jeg aldri lærer! Til og med når jeg på forhånd har bestemt meg for å begynne lenge før, ender det alltid opp med stress-øving to eller en dag før.

I dag morges var det carnival i barnehagen til mine to søstre. Min eldste søster, Liva, skulle selvfølgelig være en prinsesse, mens min yngste søster, Vilde, skulle være prins. Mamma og jeg forsøkte flere ganger å overtale henne til å være prinsesse, men hun stod på sitt og endte opp med kappe og bart. Jeg skal legge ut bilder av den lille staprinsen med bart når jeg har tid.






Ingen kommentarer: