onsdag 25. februar 2009

Vinterferien 2009

Fredag til Tirsdag ble meste parten av tiden brukt til å rende i trekket, lese bok og se "Prison Break" på hytta. I går ble jeg syk, som vanlig når det er noe kjekt som skal skje. Det er egentlig meningen jeg skal bli med Frida på hytta, men på grunn av mitt utrolig dorlige imunforsvar ligger jeg hjemme med "bihulebetennelse" og svimler av når jeg reiser meg: for ikke å nevne den merkelige og ugjenkjennelige stemmen min for øyeblikket. Nå er jeg i gang med Stieg Larsson's andre bok " jenta som lekte med ilden", og jeg gleder meg til sidene fremover. Håper bare den lever opp til forventningene mine etter den første boka. Så dagene mine fremover går nok for det meste i bok, film, data, masse varme klær, kaffe latte, te, sove, lange telefonsamtaler og 'a hole lotta love' fra de som bryr seg om meg.

PS: kun 4 uker igjen til Chicago! :D

Ingen kommentarer: