tirsdag 17. februar 2009

ny uke, snart vinterferie, nær bursdag og så chicago.

Hallo. Så i går var en kjekk dag. Jeg ble ferdig med skolearbeid nok så tidlig, spiste middag og tok bussen til rogaland teater. Til min store overraskelse var ola der igjen for første gang på måneder! :D Dette var bare helt utrolig kjekt. ( Ola er min aller beste venn av det andre kjønnet.) Jeg har kjent Ola siden 1994, og siden det har vi alltid vert close. Etter teateret tok jeg min vanelige lille spasertur ned til byen for å se om det var kommet noen nye filmer som magisk ville ende opp i mitt film-skap.. i stedenfor fant jeg meg en ny kasse-gutt :P aner ikke hva det er med meg og disse kasseguttene.. denne gangen var det med kinoen. Det passet egentlig ganske bra å finne en ny kassegutt ettersom video 11 på solakrossen har blitt lagt ned. Uansett, nye faste besøket er ved kinoen på mandager fremover.

Alle som har høytalere har sikkert lagt merke til at jeg har skaffet meg en liten spilleliste på bloggen. Hvis du ikke liker sangene er det kun fordi du har en elendig musikk-smak, og ikke omvendt. Nekter på forhånd å gi meg på det.

I dag kom det enda mer snø, men utrolig nok rakk jeg skolen i dag. Veldig koselig og trykt å ta følge med Margrete og Anders til skolen i snøværet, i tilfelle mine patellofemerale knær skulle svikte.. I dag har jeg ikke noe spesielt å fortelle om så langt, annet enn at jeg skal tilbringe dagen med Samfunnsfremførelsen min om EU og Spansk-"skuespillet". Senere har jeg også en avtale med de frustrerte fruene som jeg har hver eneste Tirsdag.
PS: snart bare én måned igjen til Chicago! :D

Til slutt noen bilder:

Lars, Benedicte og Ida

Frida og Lasse

Sjur og Håvard

Emmy Rossum Tegnet av yo

Lillesøster Vilde

Lille Karl og Min hånd

Margrete, Frida og meg


Margrete, Frida og Meg

Ingen kommentarer: