torsdag 26. februar 2009

Torsdag

ja, jeg er fortsatt syk og benytter tiden til å se litt film. (OK, greit.. masse film) Akuratt nå ser jeg barne TV med min yngste søster også kjent som prins Charming, mens mamma er ute å handler. Eller, hun er ute på et 'ærend' som hun sier til ungene når hun vil slippe all masingen om å bli med ut for å kjøre handlevognen. Fredrik (min stefar) er i Budapest for å ha et møte med ambassadør eller noe slik.. så jeg og mamma er alene hjemme med mine to søstre. Vi har planer om å legge dem litt tidlig i dag, så vi får se film i fred. Det står mellom "De usynlige" og "Miss pettigrew lives for a day".
jeg fikk mail fra noen venner i America her om dagen som spurte om jeg kunne hjelpe dem litt med et prosjekt som de holdt på med. De studerer film og trengte en 'non-American' til å svare på spørsmål om amerikanske filmer. Så jeg koser meg med å dele litt kunnskap forand pc-en.
Ellers fikk jeg besøk av mitt kjære søskenbarn idag som ikke bare blir regnet som søskenbarn, men også en veldig god venn. Elise. Vi snakket, så Ellen DeGeneres Show og spiste frokost. Veldig koselig. (Elise's blogg finner du under navnet eliseslikkepinne i kolonnen til venstre)
Oj, jeg sølte litt appelsinjuice på mammas data :s jaja, det er sånn det går når man absolutt MÅ drikke appelsinjuicen med skje i stedenfor å drikke den som vanlige mennesker gjør.



jaja, jeg vet hva du tenker, men jeg er jo syk :P


Men det var dette jeg egentlig ville fortelle... Er det bare jeg som har blitt latterlig betatt av Alexander Rybak i Grand Prix? Hvor kjøper man slike menn?

Ingen kommentarer: