lørdag 14. februar 2009

HELG igjen :D

jippi! Helgen er her igjen :) Nå er jeg finito med r.l.e-prøven, som forresten gikk strålende, og tar meg en vel fortjent pause fra det som kalles skolearbeid siden det er helg. I går var det Fredag den 13, og vi leide selvfølgelig en ekkel film som vi så hos Maria. Denne gangen var det bare meg, Frida, Margrete og Maria. :) Det var en veldig koselig kveld med en ikke så veldig koselig film som heter "The Strangers".. litt makabert synes jeg, men vi overlevde (i motsetning til de som var på tv-skjermen). Haha, neste måned er det også Fredag den 13.. gjett hvem som har bursdag da :P Christine! jeg har planer om å dra mine venner med ut på kino for å se "Menn som hater kvinner" som utrolig nok har filmpremiere i Norge Fredag den 13. :D Gleder meg masse allerede. I dag er det valentines day, og jeg har så godt som ingen i kikkerten.. I dag skal jeg kun kjøpe nye treningsklær, snakke i telefonen med de jeg er glad i, kjefte litt på mamma når hun snakker til meg mens jeg er i telefonen, se en eller annen film hos min tante på sola og overnatte der. :) I morgen er det Søndag og jeg har fremdeles fri fra jobben ettersom Ge og Gang er i Kina på ferie. ( Ge og Gang jobber på kinaresturanten).. så jeg skal bare gjøre litt skolearbeid og gå på kino med vennegjengen om kvelden. :)


Jeg kom på en ting som jeg lurer på. Nå er vi jo i år 2009, men neste år blir det 2010.. Vi sier jo to tusen og ni, men skal vi si to tusen og ti eller tjue ti til året som kommer? Vi sier jo ikke et tusen ni hundre og nittini liksom, vi sier jo nitten nittini til 1999... så, blir det tjue ti eller den mer avanserte måten to tusen og ti? Til alle Einsteins som finnes der ute i verden, venligst ta kontakt :)


Til slutt en liten godbit til alle som elsker thumbwar:

Ingen kommentarer: